ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató/Adatvédelmi nyilatkozat

Hatályos: 2019.  november 05. napjától visszavonásig, és/ vagy módosításig.

Módosítva: 2022. május 28. napján a hatályos jogszabályok, törvények alapján.

1.) ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF)  a

Szolgáltató: Molnár Judit egyéni vállalkozó,

Adószáma: 55575096-1-41

Üzenet küldése a szövegdoboz kitöltésével lehetséges.

Telefonszám: +36 (70) 611-8538

Vállalkozó székhelyének postai címe: 1131 Budapest, Csuka utca 5. 3. em. 4.

Tárhelyszolgáltató:

– MediaCenter Hungary Kft., 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.  elérhetőség: telefonszám: +3676 / 506-618, e-mail cím: mediacenter@mediacenter.hu

(továbbiakban Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus  és személyes szolgáltatásokat igénybe vevő megrendelő (továbbiakban Megrendelő vagy/ és Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Molnár Judit E. V. (levelezési cím: info@josloretta.hu; nyilvántartási szám: 54278095,adószám:55575096-1-41, főtevékenység:960906 Asztrológiai,spiritiszta szolgáltatás, továbbiakban: Szolgáltató, adatkezelő) a josloretta.hu oldal  tulajdonosa.

A Szolgáltató a jelen Szerződési (Felhasználási) Feltételekben azokat a rendelkezéseket, amelyek lényegesen eltérnek a jogszabályoktól, vagy a szokásos szerződési gyakorlattól, vagy amelyek eltérnek a felek között korábban 

alkalmazott feltételtől, vagy amelyekre a Szolgáltató előzetesen és kifejezetten fel kívánja hívni a Felhasználók figyelmét, vastagon szedve, kiemelten jelöli, ily módon külön tájékoztatva a Megrendelőket (Felhasználókat).

A Megrendelők (Felhasználók) a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás igénybevételével, illetve a honlap használatával a jelen Szerződési (Felhasználási) Feltételekben foglaltakat, ideértve a vastagon szedett,

kiemelt rendelkezéseket is kifejezetten elfogadják.

Általános rendelkezések

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus szolgáltatásra, melyet a Szolgáltató a josloretta.hu weboldalon (későbbiekben Weboldal) nyújt. A jelen ÁSZF-ben tárgyalt  szolgáltatások kereteit A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs tartalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza.

A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik és magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltatások

A szolgáltatások fajtái

A Szolgáltató a következő szolgáltatásokat (továbbiakban Szolgáltatások) nyújtja:

  • Online kiküldött anyagok:  otthon végezhető mágiák, spirituális anyagok
  • Személyes és online spirituális konzultáció és spirituális tanácsadás
  • Jóslás, kártyavetés online és személyesen
  • Álomfejtés, karmaelemzés online és személyesen
  • Inga általi jóslás
  • Spiritiszta, spirituális szolgáltatások, mágiák végzése, spirituális tértisztítás, ezek végzéséhez tanácsadás,
  • Asztrológiai szolgáltatások,

A megrendelés és árajánlatkérés menete

A josloretta.hu weboldalon a Megrendelő megrendelheti a Szolgáltató által közzétett online otthon végezhető mágiákat, jóslást, mágiákat, spirituális tanácsadást, és a személyes konzultációt,spirituális szolgáltatásokat. A Megrendelő a megrendelését a regisztrációs űrlap kitöltését követően a  Megrendelem, vagy Küldés gombra kattintva tudja elküldeni a Szolgáltató részére.

A Szolgáltatások regisztráció nélkül, a szövegdobozt kitöltve, vagy közvetlen e-mail küldése útján vehetők igénybe.

A szolgáltatásokat magánszemélyek vehetik igénybe.

A megrendelés szükséges feltétele annak megerősítése, hogy Megrendelő (Felhasználó) a Szerződési (Felhasználási )Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát ismeri.

A Megrendelő által megadott személyes adatok valódiságáért, pontosságáért, a megfogalmazás megfelelőségéért

és az adatok teljességéért kizárólag a Megrendelő (Felhasználó) tartozik felelősséggel.

A Személyes konzultációkra személyesen kerül sor előzetes egyeztetést követően.

A Megrendelő a regisztrációs/megrendelő űrlapokon az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Bankfiókban történő befizetés
  • Átutalás
  • Postai rózsaszín csekken,utalványon történő befizetés,

Kérjük, hogy mielőtt leadja, elküldi  megrendelését, olvassa át a jelen ÁSZF rendelkezéseit illetve az Adatvédelmi Tájékoztatót! A vásárlás befejezése a jelölőnégyzet kipipálásával, vagy e-mail elküldésével, telefonon szóban ráutaló magatartással, kijelentéssel(ez esetben létező, saját néven levő e-mail cím megadása szükséges) történik, mellyel együtt a Megrendelő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et és Adatvédelmi nyilatkozatot elfogadja, azt magára nézve kötelezőnek ismeri el, illetve hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megértette, tudomásul vette és elfogadja, valamint hozzájárul az abban foglalt adatkezeléshez.

A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató rendszere automatikus visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés befogadását. Az e-mailben szerepel a választott szolgáltatás neve, a végösszeg, a  fizetési módok lehetőségei, továbbá a Megrendelő személyes adatai, számlázási címe. Amennyiben ezen visszaigazolás nem érkezik meg a Megrendelő részére a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül, akkor a Megrendelő szerződéses (fizetési) kötelezettsége automatikusan megszűnik, a vásárlás pedig nem jön létre.

Átutalás és Bankfiókban történő befizetési opció választása esetén az átutaláshoz szükséges adatokat rendszerünk a megrendelést visszaigazoló e-mailben küldi meg a Megrendelő részére. A befizetett összeg számlánkra való megérkezését követően egy, a teljesítés megkezdéséről szóló visszaigazoló e-mailben küldjük meg a számlát PDF formátumban, melyet a vevő le tud tölteni, ki tud nyomtatni. Emellett a Megrendelő megkapja a szolgáltatással kapcsolatos tudnivalóit, teendőit egy másik e-mailben

vagy már a számlával együtt.

A sikeres fizetést követően tehát a Megrendelő a tudnivalóit, teendőit e-mailben kapott letölthető PDF formátumban, vagy Word formátumban, vagy az e-mailben közvetlenül leírva éri el. Személyes konzultáció esetén a Megrendelővel a Szolgáltató a megrendeléskor megadott e-mail címén 3 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a továbbiak egyeztetése és a teljesítés pontos időpontja céljából.

Arra kérjük, hogy mielőtt elküldené megrendelését, ellenőrizze, hogy megrendelése mindenben megfelel-e szándékának! Ha észleli, hogy mást rendelt, mint amit szándékozott, vagy éppen a visszaigazoló e-mailt nem kapta meg tőlünk, azt mielőbb jelezze felénk a szövegdobozt kitöltve!

Szolgáltató nem vállal felelősséget a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért.

Adatbeviteli hibák kijavítása

Az adatbeviteli hibák javítására a Megrendelés elküldésére szolgáló gombra kattintás előtt bármikor lehetőség van.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően szeretne bármin változtatni, úgy azt kérjük, mielőbb jelezze felém az info@josloretta.hu e-mail címen!

Vételár, azaz a szolgáltatások ára:

A vételár mindig a kiválasztott Szolgáltatás mellett feltüntetett összeg, amely alanyi adómentes összeg, így a végső vételár, azaz a bruttó ár van feltüntetve a honlapon és a visszaigazoló levelekben, e-mailben,

mely megegyezik a nettó árral.

A Weboldalról megrendelhető Szolgáltatások árváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja, és a változtatás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, ugyanakkor az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt Szolgáltatásra nem vonatkozik. Egyes szolgáltatások árai változóak lehetnek a megrendelő igényeitől függően. Ezért ezek az árak nincsenek feltüntetve a honlapon(például a mágiák árai, szerelmi kötés, szerelmi mágia, és egyéb spirituális tevékenységek, szolgáltatások árai). Ezeknek a szolgáltatásoknak az  árairól bármikor kérhető információ a szövegdobozt kitöltve, vagy a Kapcsolat oldalon levő telefonszámon.

Otthoni mágiák

A megrendelhető otthoni mágiák, ismeretterjesztő anyagok tartalmát, jellemzőit a Megrendelő a josloretta.hu weboldalon ismerheti meg részletesen. Amennyiben további kérdései lenne, küldje el őket nekünk a szövegdobozt kitöltve.

Fizetési feltételek

A fizetés módja

A fizetés módjai:

  • Átutalás (bankfiókban vagy online banki felületen)
  • Bankfiókba történő befizetés
  • Postai rózsaszín csekken, utalványon történő befizetés

A befizetéshez szükséges adatok banki átutalás vagy  Gránit Bank Zrt. bankfiókba történő pénzbefizetési mód választása esetén a következők:

Kedvezményezett neve: Molnár Judit

Bankszámlaszám: 12100011-17643498-00000000

Számlavezető bank: Gránit Bank Zrt.

BIC (SWIFT) kód: GNBAHUHB

Nemzetközi utalás esetén IBAN kód: HU17

IBAN jelzőszám: HU17121000111764349800000000

Kérjük, hogy a Megrendelő banki átutalásnál vagy Gránit Bank bankfiókban történő befizetésnél minden esetben tüntesse fel a nevét a megjegyzés/közlemény rovatban!

Abban az esetben, ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt legkésőbb két munkanapon belül tájékoztatni illetve a Megrendelő által fizetett összeget legkésőbb 14 munkanapon belül visszatéríteni.

A Szolgáltató nem felel a neki fel nem róható okkal összefüggésben keletkezett hibákért és ezek következményeiért, ilyen lehet például az internetes hálózatban keletkezett technikai meghibásodás vagy kimaradás, bármilyen eredetű technikai leállás, szünet, információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, mások által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok (például: vírusok vagy hacker tevékenységek). Szolgáltató karbantartás, meghibásodás és annak elhárítása érdekében, elháríthatatlan külső ok bekövetkezése miatt, és annak elhárítása érdekében vagy jogszabály által feljogosított szerv rendelkezése alapján jogosult szüneteltetni a Szolgáltatást, amelyek ideje alatt a Szolgáltatás nem elérhető, ezt a Megrendelő (Felhasználó) tudomásul veszi és elfogadja. A karbantartás lehet tervezett vagy sürgősségi, amelyekről a Szolgáltató a Felületen ad tájékoztatást. Szolgáltató 90%-os éves rendelkezésre állást vállal. Megrendelő (Felhasználó) tudomásul veszi és elfogadja, hogy a rendelkezésre állási időn belüli szolgáltatáskiesés nem minősül hibás teljesítésnek.

Bármely okból felmerülő részleges teljesítésre kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A megrendelt szolgáltatásokról minden esetben  számlát küldünk a sikeres fizetést követően e-mailben, PDF formátumban. Amennyiben nem találná a számláját tartalmazó e-mailt, kérjük, azt mihamarabb jelezze nekünk a szövegdobozt kitöltve, és pótoljuk!

A Felhasználási Feltételek megsértése, a Szolgáltatás jogellenes vagy tisztességtelen felhasználása esetén a Szolgáltató megszüntetheti vagy korlátozhatja a Szolgáltatás használatát (a Szerződést), elzárkózhat az adott Megrendelővel (Felhasználóval) való jövőbeni szerződéskötéstől.

A Felhasználó köteles a Szolgáltatónak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, amely

amiatt vagy azzal összefüggésben merült fel, hogy a Felhasználó megszegte a Felhasználási Feltételeket, a

Szerződést vagy a Felhasználó megsértette az irányadó jogszabályokat.

Igényérvényesítés

Kellékszavatosság

A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön az alábbi kellékszavatossági jogokkal élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést(pl. ha a küldött anyag hibás formátumban érkezik meg), kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni.

Kellékszavatossági jogait Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Jótállás

A megrendelt szolgáltatások esetében 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk abban az esetben, ha az nem egyezik meg a leírásban foglaltakkal. Kérjük, hogy ilyen igényét a megrendelést követő 30 napon belül jelezze felénk a szövegdobozt kitöltve, és ezen igényéhez csatolja a megrendelt szolgáltatás ígért tartalmának leírását!

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a fentebb meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

14 napos elállási/felmondási jog fogyasztói megrendelések esetén

Fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Jelen pont rendelkezései csak a fogyasztónak minősülő Megrendelőkre vonatkoznak.

Otthoni mágiák megrendelése esetén Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a Személyes kivitelezés vagy konzultáció megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést. A felmondás abban különbözik az elállástól, hogy nem visszamenőlegesen, hanem a jövőre nézve szünteti meg a szerződést, így az Ön által kifizetett összegnek csak arányos részét téríti vissza a Szolgáltató, attól függően, hogy mekkora részt teljesített már a szolgáltatásból.

Az elállási/felmondási határidő, szolgáltatás vásárlása esetén attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön a hozzáférési adatokat e-mailben átvette, megnyitotta az erről szóló e-mailt); Személyes kivitelezés és konzultáció esetén a szerződés megkötésének napjától (az a nap, amikor a Szolgáltatás díja megérkezik a Megrendelő számlájára) számított 14 nap elteltével jár le.

Amennyiben pedig Megrendelő kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Megrendelő köteles megtéríteni a Szolgáltató számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. 

A már maradéktalanul teljesített szolgáltatás (pl.: konzultáció, spirituális tanácsadás, jóslás, rontáslevétel, mágia,  tértisztítás, álomfejtés, stb) díja utólag vissza nem igényelhető.

A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási, felmondási jogát, ha Szolgáltató/Vállalkozó a Megrendelő kifejezett,

előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Megrendelő e beleegyezésével egyidejüleg nyilatkozott

annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítést követően elveszti az elállási, felmondási jogát, továbbá a vállalkozás visszaigazolást küldött a Megrendelő részére.

Megrendelő rendezvény lemondását kizárólag írásban a jogosult érvényesen megtenni, legkésőbb a rendezvény előtt 5 munkanappal, szövegdobozt kitöltve. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen megfizetett részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. 

5-2 munkanappal az esemény előtti lemondás esetén a már kifizetett részvételi díj 50%-a + ÁFA kerül visszatérítésre. 

1 munkanappal az esemény előtt, vagy az esemény napján Szolgáltató már nem fogad el lemondást, ilyen esetben

nem téríti vissza a részvételi díjat sem részben, sem egészében.  

Amennyiben pedig a részvétel nem kerül írásban előzetesen lemondásra, a részvételi díj teljes összege kiszámlázásra kerül a Megrendelő részére. A már előzetesen kifizetett részvételi díj ilyen esetben nem visszaigényelhető.  

A rendezvényről történő távolmaradás nem mentesíti a Megrendelőt a 100%-os részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.

Ha Ön elállási /felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Molnár Judit EV.

E-mail küldése: szövegdobozt kitöltve.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi  elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a Szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazzuk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A Személyes konzultáció esetén, ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, a szolgáltatás felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.

Ön 14 nap elteltével is gyakorolhatja elállási és felmondási jogát – még nem vagy nem egészében teljesített Szolgáltatás esetén- a Szolgáltatás olyan szerződésszegése esetén, aminek következtében Önnek már nem áll érdekében a szerződés teljesítése. Elállását vagy felmondását ebben az esetben indokolnia kell. Ilyen tartalmú nyilatkozatát, kérjük, küldje meg a szövegdobozt kitöltve.

Önt nem illeti meg az elállás/felmondás joga az alábbi esetekben:

  1. a)  a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Megrendelő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

Amennyiben Ön hozzájárul ahhoz, hogy a Személyes konzultációt megkezdjük a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül, a Szolgáltatás egészének teljesítését követően elveszíti az elállás/felmondás jogát.

  1. b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Megrendelő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás jogát.

Amennyiben Ön a hozzáférési adatok segítségével 14 napon belül letölti a kiküldött anyagokat, e-mail mellékletként küldés esetén, Ön hozzájárul a teljesítés megkezdéséhez, ezáltal elveszti az elállás/felmondás jogát.

A teljesítés megtagadása

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás nyújtását – annak megkezdése előtt – megtagadja. Ilyen esetben az esetlegesen már kifizetett ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb a Szolgáltatás nyújtásának megtagadásáról szóló értesítés megküldését követő munkanapon megtéríti a Megrendelőnek.

Panaszügyintézés

Kérjük, elsősorban a Szolgáltatóval lépjen kapcsolatba a vita rendezése érdekében. A fogyasztóvédelmi panaszok jegyzőkönyvezése és kivizsgálása során a Szolgáltató a mindenkori fogyasztóvédelmi jogszabályok betartása mellett jár el.
A Szolgáltató a szóban tett fogyasztói panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.

Panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!

 Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik a szövegdobozt kitöltve.

Békéltető testület

Önnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye alapítja meg. A fogyasztó kérelmében azonban megjelölhet más békéltető testületet is, ilyen esetben a megjelölt békéltető testület az illetékes.

Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testület honlapján olvashat.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület a Budapesti Békéltető Testület címe: 1016
Budapest, Krisztina krt. 99.,

telefon: 06-1-488-2131, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu,

honlap:
cím: https://bekeltet.bkik.hu/

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, úgy a fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a Megrendelő számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál: A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket a jarasinfo.gov.hu. oldalon, bővebb információt pedig a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon találnak.

A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.

A fogyasztói vélemények összegzése és moderálása során

követett (legfontosabb) szempontok és elvek:

A 2022. május 28-tól a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat

tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.) 7. §

(8) bek. értelmében a szolgáltatások értékelése történhet e-mailben, a josloretta.hu oldal

facebook oldalán, az ehhez kapcsolódó messengeres alkalmazásban olyan megrendelőktől,

akik a szolgáltatásokat igénybe vették. Tájékoztatom a leendő  Megrendelőket, hogy

ezeken az oldalakon található visszajelzések, vélemények, tapasztalatok Loretta Jósnő szolgáltatásairól, a josloretta.hu oldal által kínált szolgáltatásokról valódiak,  hitelesek,

az eredeti e-mailek, messengeres üzenetek archiválva vannak a josloretta.hu oldal

tulajdonosa által.

Az igénybe vett szolgáltatásokról a josloretta.hu oldal tulajdonosának küldött

visszajelzések, tapasztalatok, vélemények a Megrendelőktől szabad akaratukból, önkéntesen

történtek, beleegyezve abba, hogy név nélkül, a személyiségi jogaikat maximálisan védve

megjelenhetnek a josloretta.hu oldal köszönő levél oldalán, a blogban, és a josloretta.hu

oldalhoz tartozó facebook és Instagramm, és Pinterest oldalakon.

Igyekszem minden visszajelzést közzétenni, legyen az akár pozitív, vagy negatív értékelés, a teljesség igénye nélkül.

Egyéb más  nem az én tulajdonomban levő oldalakon, fórumokon,  a josloretta.hu oldalról,

Loretta Jósnőről közzétett véleményekért nem vállalok felelősséget, mivel nem

tudom ellenőrizni a hitelességüket, nem közvetlenül hozzám, a josloretta.hu oldal

tulajdonosához érkezett véleményekről van szó.

Ilyen oldalakon közzétett rosszhírnév keltéssel kapcsolatos véleményekkel szemben jogilag fellépek.

Szerzői jogvédelem

A Weblapon megjelenített valamennyi tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl. másolása, terjesztése, nyomtatás, továbbítás, közreadás, felhasználás) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után.

Egyes fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, hogy igény esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a szövegdobozt kitöltve.

Adatvédelem

A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el.

Titoktartás

A részünkre átadott valamint a szolgáltatásaink nyújtása során egyéb módon megismert információkat és üzleti titkokat bizalmasan kezeljük, azt az Ön engedélye nélkül harmadik személynek nem adjuk ki és nem hozzuk nyilvánosságra.

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltatást nyújtó minden tudásával azon van, hogy a szolgáltatás igénybevevője számára(Megrendelő) a szolgáltatást a megfelelő eredménnyel nyújtsa.

Ennek ellenére a szolgáltatás nyújtója sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal szavatosságot az

elérni kívánt eredmény bekövetkezéséért.

A szolgáltatás igénybevevője,Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatást saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe, amely olyan természetű, hogy a kívánt eredmény és a szolgáltatás közötti ok okozati összefüggés nem bizonyítható.

A szolgáltatást igénybevevő személyes adatait, az életére vonatkozó személyes információkat közölhet a szolgáltatás nyújtójával. Ezeket az adatokat és információkat a szolgáltatás igénybevevője saját elhatározásából önként adja át.

A Megrendelő által megadott személyes adatok valódiságáért, pontosságáért, a megfogalmazás megfelelőségéért

és az adatok teljességéért kizárólag a Megrendelő (Felhasználó) tartozik felelősséggel.

A személyes adatok, információk átadásával a szolgáltatást igénybevevő hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltatást nyújtó az ügylet jellege által meghatározott célból azokat kezelje. A szolgáltatás nyújtója a személyes adatokat kizárólag a szolgáltatást nyújtásához használja fel, és azokat a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli.

A szolgáltatást igénybevevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás ellenértéke arra való hivatkozással, hogy a szolgáltatás a kívánt eredményt nem érte el, nem jár vissza a szolgáltatást igénybevevőnek.

A szolgáltatást nyújtó nem tartozik felelősséggel semmilyen elmaradt eseményért, haszonért, eredményért, amelyet a szolgáltatás igénybevevője,Megrendelő a szolgáltatástól elvárt.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szolgáltatás nyújtójával,Szolgáltatóval szembeni nyilvános, jogsértő kijelentések

használata szerzői jogi, polgári jogi és büntetőjogi következményekkel járhat. A szolgáltatás nyújtója,Szolgáltató minden tudomására jutott jogsértéssel szemben fellép.

A www.josloretta.hu honlapon felhasznált írások, hírek, cikkek és fotók szerzői jogvédelem alatt állnak, tehát tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni.

A felhasználók egyedi elérésére alkalmas adatokat (például e-mail címeket) kizárólag a felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra vesszük igénybe, azokat a felhasználó előzetes írásbeli engedélye nélkül – a törvényben előírt kivételektől eltekintve – harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át.

Adatokat kizárólag a felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra vesszük igénybe, azokat – a törvényben előírt kivételektől eltekintve – harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át.

 Szolgáltatásaink számos olyan kapcsolódási pontot (linket) tartalmaznak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adat- és információvédelmi gyakorlatáért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

A josloretta.hu oldalon található bármilyen tartalom a josloretta.hu szellemi tulajdona, mely a tulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel.

A josloretta.hu oldal bármely részét kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni TILOS, josloretta.hu oldal tulajdonosának engedélyéhez kötött! Ezen feltételek megsértése esetén a josloretta.hu tulajdonosa a jogsértéssel való felhagyást, és keletkező kárának megtérítését követelheti.

A másolás azonnali jogkövetkezményt von maga után a Magyarországon hatályos -módosított- 1999. évi LXXVI.törvény megfelelő paragrafusai alapján.

A josloretta.hu szolgáltatásait minden felhasználó csak saját felelősségére veheti igénybe.

Azzal, hogy használatba veszi a  josloretta.hu oldalt, szolgáltatást rendel meg, Ön egyértelműen elfogadja annak használati feltételeit.

Jelen Adatvédelmi nyilatkozat, ÁSZF kiterjed a josloretta.hu oldal tulajdonosa által használt josloretta.hu oldalhoz tartozó Facebook, Instagram, Pinterest, és boldogsagmania.hu , josloretta.hupont.hu/

 josloretta.5mp.eu 


oldalakra is.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Weboldalon történő megrendelés feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

Kelt: Budapest, 2019. 11. 05.

—————————————————————————————————————————————————————-

2.) Adatvédelmi nyilatkozat – Molnár Judit E. V.

BEVEZETÉS

 

Molnár Judit E. V. (levelezési cím: info@josloretta.hu; nyilvántartási szám: 54278095,adószám:55575096-1-41, főtevékenység:960906 Asztrológiai,spiritiszta szolgáltatás, továbbiakban: Szolgáltató, adatkezelő) alá veti magát a következő tájékoztatónak.

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint az alábbi tájékoztatást adjuk

Jelen adatkezelési tájékoztató az alábbi oldalak (weblapok/honlapok) adatkezelését szabályozza

josloretta.hu

Az adatkezelési tájékoztató elérhető az alábbi oldalról: https://josloretta.hu/adatvedelem

A tájékoztató módosításai a fenti címen történő közzététellel lépnek hatályba.

AZ ADATKEZELŐ ÉS ELÉRHETŐSÉGEI:

Név: Molnár Judit E. V.
E-mail: szövegdobozt kitöltve
Telefon: +36 (70) 611-8538

FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK

1. „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

 

2. „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

3. „adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

4. „adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

5. „címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;

6. „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

7. „adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉRE VONATKOZÓ ELVEK

A személyes adatok:

a) kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni („jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság”);

b) gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történjen, és azokat ne kezeljék ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon; a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően nem minősül az eredeti céllal össze nem egyeztethetőnek a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból történő további adatkezelés („célhoz kötöttség”);

c) az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak kell, hogy legyenek, és a szükségesre kell korlátozódniuk („adattakarékosság”);

d) pontosnak és szükség esetén naprakésznek kell lenniük; minden észszerű intézkedést meg kell tenni annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy helyesbítsék („pontosság”);

e) tárolásának olyan formában kell történnie, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, az e rendeletben az érintettek jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel („korlátozott tárolhatóság”);

f) kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve („integritás és bizalmas jelleg”).

Az adatkezelő felelős a fentiek megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására („elszámoltathatóság”).

ADATKEZELÉSEK

A WEBOLDALAK MŰKÖDTETÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉS

1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:

Személyes adat Az adatkezelés célja

Vezeték- és keresztnév A kapcsolatfelvételhez, szolgáltatás igénybevételéhez, a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges.
E-mail cím Kapcsolattartás.
Telefonszám Kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése.
Számlázási név és cím A szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése.
Szállítási név és cím A házhoz szállítás lehetővé tétele.
A vásárlás/regisztráció időpontja Technikai művelet végrehajtása.
A vásárlás/regisztráció kori IP cím Technikai művelet végrehajtása.

Sem a felhasználónév, sem az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon.

2. Az érintettek köre: A weboldalon regisztrált/szolgáltatást igénybe vevő, vásárló valamennyi érintett.

3. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. Az érintett által megadott bármely személyes adat törléséről az adatkezelő a GDPR 19. cikke alapján, elektronikus úton tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett törlési kérelme kiterjed az általa megadott e-mail címre is, akkor az adatkezelő a tájékoztatást követően az e-mail címet is törli. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, mivel a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat. Regisztrációt nem igénylő vásárló esetén a vásárlást követő 30 nap elteltével kerülnek törlésre az adatok.

A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.

4. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelőnek az erre felhatalmazott munkatársai kezelhetik a jelen tájékoztatóban foglaltak alapján.

5. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:

• Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
• tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
• az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.

6. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
– e-mail útján a info@josloretta.hu e-mail címen.

7. Az adatkezelés jogalapja:

7.1. a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja,

7.2. Az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése:

A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

7.3. A számviteli jogszabályoknak megfelelő számlát kiállítása esetén a 6. cikk (1) bekezdés c) pontja.

7.4. A szerződésből eredő követelések érvényesítése esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:21. §-a szerint 5 év.

6:22. § [Elévülés]
(1) Ha e törvény eltérően nem rendelkezik, a követelések öt év alatt évülnek el.
(2) Az elévülés akkor kezdődik, amikor a követelés esedékessé válik.
(3) Az elévülési idő megváltoztatására irányuló megállapodást írásba kell foglalni.
(4) Az elévülést kizáró megállapodás semmis.

8. Tájékoztatjuk, hogy

• az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges.
• köteles a személyes adatokat megadni, hogy tudjuk a rendelését teljesíteni.
• az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem tudjuk a rendelését feldolgozni.

AZ IGÉNYBE VETT ADATFELDOLGOZÓK

Tárhely-szolgáltató

1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Tárhely-szolgáltatás

2. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:

– MediaCenter Hungary Kft., 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6. elérhetőség: telefonszám: +3676 / 506-618, e-mail cím: mediacenter@mediacenter.hu

3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Az érintett által megadott valamennyi személyes adat.

4. Az érintettek köre: A weboldalt használó valamennyi érintett.

5. Az adatkezelés célja: A weboldal elérhetővé tétele, megfelelő működtetése.

6. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelő és a tárhely-szolgáltató közötti megállapodás megszűnéséig, vagy az érintettnek a tárhely-szolgáltató felé intézett törlési kérelméig tart az adatkezelés.

7. Az adatfeldolgozás jogalapja: a 6. cikk (1) bekezdés c) és f) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Könyvelési feladatok, számlázás

1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: könyvelési feladatok, számlázás

2. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:

– Octonull Kft – számlázó rendszer
Székhely: 1085 Budapest, József körút 74. I. em. 6.
Internetes elérhetősége: >https://www.billingo.hu/kapcsolat

E-mail:hello@billingo.hu
Adatkezelési tájékoztató: https://www.billingo.hu/adatkezelesi-tajekoztato

3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Számlázási név, Számlázási cím, Szállítási név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, számlázással, kifizetéssel kapcsolatos adatok.

4. Az érintettek köre: A weboldalon megrendelést leadó valamennyi érintett.

5. Az adatkezelés célja: A weboldal szolgáltatásaival kapcsolatos, a törvényi előírások alapján számla kiállítása/könyvelési feladatok elvégzése.

6. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. Az érintett által megadott bármely személyes adat törléséről az adatkezelő a GDPR 19. cikke alapján, elektronikus úton tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett törlési kérelme kiterjed az általa megadott e-mail címre is, akkor az adatkezelő a tájékoztatást követően az e-mail címet is törli. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat. Regisztrációt nem igénylő vásárló esetén a vásárlást követő 30 nap elteltével kerülnek törlésre az adatok.

A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.

7. Az adatfeldolgozás jogalapja: a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

8. Az érintett jogai:
a. Ön tájékozódhat az adatkezelés körülményeiről,
b. Ön jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon, hogy a személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, illetve hozzáférhet az adatkezeléssel kapcsolatos valamennyi információhoz.
c. Ön jogosult arra, hogy az Önre vonatkozó személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja.
d. Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a pontatlan személyes adatait.

Hírlevélküldés, valamint reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek (e-mail üzenet) küldése

1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: hírlevelek, valamint reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek kiküldése az érintetteknek.

2. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:

Dimail hírlevél rendszer szolgáltató
DiMa.hu Kft.
4032 Debrecen Békessy Béla u 9. C épület 3/10
Internetes kapcsolat: https://www.hirlevelszolgaltatas.hu/
E-mail cím: info@dimail.hu
Telefonszám: +36-70-378-3423, +36-52-322-121

3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Név, e-mail cím, számlázási cím, telefonszám

4. Az érintettek köre: A hírlevélre, valamint reklámot tartalmazó elektronikus üzenetekre feliratkozott valamennyi érintett.

5. Az adatkezelés célja: az érintett által igényelt hírlevél, valamint reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek kiküldése.

6. Az adatfeldolgozás jogalapja: az érintett hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) és f) pontja, és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése:

A reklámozó, a reklámszolgáltató, illetve a reklám közzétevője – a hozzájárulásban meghatározott körben – a náluk hozzájáruló nyilatkozatot tevő személyek személyes adatairól nyilvántartást vezet. Az ebben a nyilvántartásban rögzített – a reklám címzettjére vonatkozó – adat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelhető, és harmadik fél számára kizárólag az érintett személy előzetes hozzájárulásával adható át.

Hírlevelekkel, reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek (e-mail, sms, push üzenet) küldésével kapcsolatban bővebb információ lejjebb található (HÍRLEVÉL, DM TEVÉKENYSÉG).

COOKIE-K (SÜTIK) KEZELÉSE

Az Európai Unióban irányadó jogi szabályozás értelmében Szolgáltató felhívja figyelmet arra, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ.

A honlap látogatója jogosult letiltani a cookie-k használatát a böngésző beállításaiban.

Ha hozzájárult a cookie-k használatához, a böngésző cookie-kat tárol a számítógépén vagy egyéb eszközökön, hogy rendszerünk felismerje beállításait. Amennyiben szeretné visszavonni hozzájárulását, a böngésző beállításai között ezt bármikor, az érvényességi idő lejárta előtt megteheti.

Mik a cookie-k?

A cookie-k kis szöveges adatfájlok, amelyeket a böngésző helyez el számítógépén vagy eszközén. A cookie-k többek között információt gyűjtenek, megjegyzik az egyéni beállításait, és általánosságban megkönnyítik a weboldal használatát, hozzájárulnak a felhasználói élmény fokozásához.

A cookie-k típusai:

Munkamenet cookie: ezek a cookie-k ideiglenesen aktiválódnak, amíg a böngészés folyik. Attól a pillanattól, amikor megnyitja a böngésző ablakot, addig a pillanatig, amíg be nem zárja azt. Amint bezárul a böngésző, minden munkamenet cookie törlődik.

Állandó cookie: ezek a cookie-k az eszközön maradnak a cookie-ban meghatározott ideig. Minden alkalommal aktiválódnak, amikor meglátogatja a weboldalt.

Minden böngésző lehetővé teszi a cookie-k beállításainak változtatását. Felhívjuk azonban a figyelmet, hogy a cookie-k alkalmazásának megakadályozása vagy törlése esetén előfordulhat, hogy nem lesz teljeskörű a weboldal funkcionális használata, illetve hogy a weboldal a tervezettől eltérően fog működni a böngészőben.

1. Weboldalunkra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.

2. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok

3. Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.

4. Az adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, „akciók lejáratának” nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.

5. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje:

Süti típusa: Munkamenet sütik (session)
Adatkezelés jogalapja: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. CVIII. törvény (Elkertv.) 13/A. § (3) bekezdése
Adatkezelés időtartama: A vonatkozó látogatói munkamenet lezárásáig tartó időszak
Kezelt adatkör: uid

6. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A cookie-k használatával nem kezel személyes adatokat az adatkezelő.

7. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

8. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

9. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

Sütik (Cookie-k) törlése az alábbi böngészők esetében a mellettük jelölt linken található információ szerint.
Figyelem: a lejjebb jelölt böngészők -emellett az olyanok is, melyek még kevésbé ismertek, vagy akár a jövőben kerülnek piacra- folyamatosan frissülnek, ezért javasolt a szolgáltató felkeresése az aktuális beállítási lehetőségek felmérésére, valamint adatvédelmi irányelveik megismerésére!

Mozilla: https://support.mozilla.org/hu/kb/weboldalak-altal-elhelyezett-sutik-torlese-szamito>

Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=hu

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/hu-hu/help/278835/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer

Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4027947/windows-delete-cookies

Opera: http://help.opera.com/Windows/10.20/hu/cookies.html

Safari (iOS rendszerek): https://support.apple.com/hu-hu/HT201265

Sütiket kezel még továbbá:

Google: https://policies.google.com/technologies/cookies

Facebook: https://hu-hu.facebook.com/policies/cookies/

GOOGLE ADS KONVERZIÓKÖVETÉS HASZNÁLATA

1. A „Google Ads” nevű online reklámprogramot használja az adatkezelő, továbbá annak keretein belül igénybe veszi a Google konverziókövető szolgáltatását. A Google konverziókövetés a Google Inc. elemző szolgáltatása (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA; „Google“).

2. Amikor Felhasználó egy weboldalt Google-hirdetés által ér el, akkor egy a konverziókövetéshez szükséges cookie kerül a számítógépére. Ezeknek a cookie-knak az érvényessége korlátozott, és nem tartalmaznak semmilyen személyes adatot, így a Felhasználó nem is azonosítható általuk.

3. Amikor a Felhasználó a weboldal bizonyos oldalait böngészi, és a cookie még nem járt le, akkor a Google és az adatkezelő is láthatja, hogy Felhasználó a hirdetésre kattintott.

4. Minden Google Ads ügyfél másik cookie-t kap, így azokat az Ads ügyfeleinek weboldalain keresztül nem lehet nyomon követni.

5. Az információk – melyeket a konverziókövető cookie-k segítségével szereztek – azt a célt szolgálják, hogy az Ads konverziókövetést választó ügyfeleinek számára konverziós statisztikákat készítsenek. Az ügyfelek így tájékozódnak a hirdetésükre kattintó és konverziókövető címkével ellátott oldalra továbbított felhasználók számáról. Azonban olyan információkhoz nem jutnak hozzá, melyekkel bármelyik felhasználót azonosítani lehetne.

6. Ha nem szeretne részt venni a konverziókövetésben, akkor ezt elutasíthatja azáltal, hogy böngészőjében letiltja a cookie-k telepítésének lehetőségét. Ezután Ön nem fog szerepelni a konverziókövetési statisztikákban.

7. További információ valamint a Google adatvédelmi nyilatkozata az alábbi oldalon érhető el: www.google.de/policies/privacy/

A GOOGLE ANALYTICS ALKALMAZÁSA

1. Valamennyi honlapunk a Google Analytics alkalmazást használja, amely a Google Inc. („Google”) webelemző szolgáltatása. A Google Analytics úgynevezett „cookie-kat”, szövegfájlokat használ, amelyeket a számítógépére mentenek, így elősegítik Felhasználó által látogatott weblap használatának elemzését.

2. A Felhasználó által használt weboldallal kapcsolatos cookie-kkal létrehozott információk rendszerint a Google egyik USA-beli szerverére kerülnek és tárolódnak. Az IP-anonimizálás weboldali aktiválásával a Google a Felhasználó IP-címét az Európai Unió tagállamain belül vagy az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államokban előzőleg megrövidíti.

3. A teljes IP-címnek a Google USA-ban lévő szerverére történő továbbítására és ottani lerövidítésére csak kivételes esetekben kerül sor. Eme weboldal üzemeltetőjének megbízásából a Google ezeket az információkat arra fogja használni, hogy kiértékelje, hogyan használta a Felhasználó a honlapot, továbbá, hogy a weboldal üzemeltetőjének a honlap aktivitásával összefüggő jelentéseket készítsen, valamint, hogy a weboldal- és az internethasználattal kapcsolatos további szolgáltatásokat teljesítsen.

4. A Google Analytics keretein belül a Felhasználó böngészője által továbbított IP-címet nem vezeti össze a Google más adataival. A cookie-k tárolását a Felhasználó a böngészőjének megfelelő beállításával megakadályozhatja, azonban felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy ennek a honlapnak nem minden funkciója lesz teljes körűen használható. Megakadályozhatja továbbá, hogy a Google gyűjtse és feldolgozza a cookie-k általi, a Felhasználó weboldalhasználattal kapcsolatos adatait (beleértve az IP-címet is), ha letölti és telepíti a következő linken elérhető böngésző plugint. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=hu

HÍRLEVÉL, DM TEVÉKENYSÉG

1. A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-a értelmében Felhasználó előzetesen és kifejezetten hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató reklámajánlataival, egyéb küldeményeivel a regisztrációkor megadott elérhetőségein megkeresse.

2. Továbbá Ügyfél a jelen tájékoztató rendelkezéseit szem előtt tartva hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató a reklámajánlatok küldéséhez szükséges személyes adatait kezelje.

3. Szolgáltató nem küld kéretlen reklámüzenetet, és Felhasználó korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozhat az ajánlatok küldéséről. Ebben az esetben Szolgáltató minden – a reklámüzenetek küldéséhez szükséges – személyes adatát törli nyilvántartásából és további reklámajánlataival nem keresi meg a Felhasználót. Felhasználó a reklámokról leiratkozhat az üzenetben lévő linkre kattintva.

4. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:

Személyes adat Az adatkezelés célja
Név, e-mail cím. Azonosítás, a hírlevélre való feliratkozás lehetővé tétele.
A feliratkozás időpontja Technikai művelet végrehajtása.
A feliratkozás kori IP cím Technikai művelet végrehajtása.

5. Az érintettek köre: A hírlevélre feliratkozó valamennyi érintett.

6. Az adatkezelés célja: reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek (e-mail, sms, push üzenet) küldése az érintett részére, tájékoztatás nyújtása az aktuális információkról, termékekről, akciókról, új funkciókról stb.

7. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a hozzájáruló nyilatkozat visszavonásáig, azaz a leiratkozásig tart az adatkezelés.

8. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.

10. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:

• Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
• tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
• az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.

11. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
– postai úton a 1131 Budapest, Csuka utca 5. 3. em 4. címen,
– e-mail útján a info@josloretta.hu e-mail címen.

12. Az érintett bármikor, ingyenesen leiratkozhat a hírlevélről.

13. Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) és f) pontja, és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése:

A reklámozó, a reklámszolgáltató, illetve a reklám közzétevője – a hozzájárulásban meghatározott körben – a náluk hozzájáruló nyilatkozatot tevő személyek személyes adatairól nyilvántartást vezet. Az ebben a nyilvántartásban rögzített – a reklám címzettjére vonatkozó – adat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelhető, és harmadik fél számára kizárólag az érintett személy előzetes hozzájárulásával adható át.

14. Tájékoztatjuk, hogy

• az adatkezelés az Ön hozzájárulásán alapul.
• köteles a személyes adatokat megadni, ha hírlevelet szeretne kapni tőlünk.
• az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem tudunk Önnek hírlevelet küldeni.

PANASZKEZELÉS

1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:

Személyes adat Az adatkezelés célja
Vezeték-és keresztnév Azonosítás, kapcsolattartás.
E-mail cím Kapcsolattartás.
Telefonszám Kapcsolattartás.
Számlázási név és cím Azonosítás,számlázás, a megrendelt termékekkel kapcsolatosan felmerülő minőségi kifogások, kérdések és problémák kezelése.

2. Az érintettek köre: A weboldalon vásárló és minőségi kifogással élő, panaszt tevő valamennyi érintett.

3. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A felvett kifogásról felvett jegyzőkönyv, átirat és az arra adott válasz másolati példányait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése alapján 5 évig kell megőrizni.

4. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.

5. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:

• Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
• tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
• az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.

6. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:

– e-mail útján a info@josloretta.hu e-mail címen.

7. Az adatkezelés jogalapja: 6. cikk (1) bekezdés c) pont, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése.

8. Tájékoztatjuk, hogy

• a személyes adat szolgáltatása szerződéses kötelezettségen alapul.
• a szerződés megkötésének előfeltétele a személyes adatok kezelése.
• köteles a személyes adatokat megadni, hogy panaszát kezelni tudjuk.
• az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem tudjuk kezelni a hozzánk beérkezett panaszát.

KÖZÖSSÉGI OLDALAK

1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre: Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram stb. közösségi oldalakon regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe.

2. Az érintettek köre: Valamennyi érintett, aki regisztrált a Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram stb. közösségi oldalakon, és „lájkolta” a weboldalt.

3. Az adatgyűjtés célja: A közösségi oldalakon, a weboldal egyes tartalmi elemeinek, termékeinek, akcióinak vagy magának a weboldalnak a megosztása, illetve „lájkolása”, népszerűsítése.

4. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje, az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye és az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az adatok forrásáról, azok kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról az adott közösségi oldalon tájékozódhat az érintett. Az adatkezelés a közösségi oldalakon valósul meg, így az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire az adott közösségi oldal szabályozása vonatkozik.

5. Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása személyes adatai kezeléséhez a közösségi oldalakon.

ÜGYFÉLKAPCSOLATOK ÉS EGYÉB ADATKEZELÉSEK

1. Amennyiben az adatkezelő szolgáltatásaink igénybevétele során kérdés merülne fel, esetleg problémája lenne az érintettnek, a honlapon megadott módokon (e-mail, közösségi oldalak stb.) kapcsolatba léphet az adatkezelővel.

2. Adatkezelő a beérkezett e-maileket, üzeneteket, telefonon, Facebook-on stb. megadott adatokat az érdeklődő nevével és e-mail címével, valamint más, önként megadott személyes adatával együtt, az adatközléstől számított legfeljebb 2 év elteltével törli.

3. E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást.

4. Kivételes hatósági megkeresésre, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek megkeresése esetén a Szolgáltató köteles tájékoztatás adására, adatok közlésére, átadására, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátására.

5. A Szolgáltató ezen esetekben a megkereső részére – amennyiben az a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

AZ ÉRINTETTEK JOGAI

1. A hozzáférés joga

Ön jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a rendeletben felsorolt információkhoz hozzáférést kapjon.

2. A helyesbítéshez való jog

Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, Ön jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.

3. A törléshez való jog

Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje az Önre vonatkozó személyes adatokat, az adatkezelő pedig köteles arra, hogy Önre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje meghatározott feltételek esetén.

4. Az elfeledtetéshez való jog

Ha az adatkezelő nyilvánosságra hozta a személyes adatot, és azt törölni köteles, az elérhető technológia és a megvalósítás költségeinek figyelembevételével megteszi az ésszerűen elvárható lépéseket – ideértve technikai intézkedéseket – annak érdekében, hogy tájékoztassa az adatokat kezelő adatkezelőket, hogy Ön kérelmezte a szóban forgó személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok másolatának, illetve másodpéldányának törlését.

5. Az adatkezelés korlátozásához való jog

Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:
• Ön vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
• az adatkezelés jogellenes, és Ön ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
• az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;
• Ön tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e Ön jogos indokaival szemben.

6. Az adathordozhatósághoz való jog

Ön jogosult arra, hogy az Önre vonatkozó, Ön által egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta (…)

7. A tiltakozáshoz való jog

Ön jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a (…) kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is.

8. Tiltakozás közvetlen üzletszerzés estén

Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, Ön jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon az Önre vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik. Ha Ön tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.

9. Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást

Ön jogosult arra, hogy ne terjedjen ki Önre az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.
Az előző bekezdés nem alkalmazandó abban az esetben, ha a döntés:
• Ön és az adatkezelő közötti szerződés megkötése vagy teljesítése érdekében szükséges;
• meghozatalát az adatkezelőre alkalmazandó olyan uniós vagy tagállami jog teszi lehetővé, amely Ön jogainak és szabadságainak, valamint jogos érdekeinek védelmét szolgáló megfelelő intézkedéseket is megállapít; vagy
• Ön kifejezett hozzájárulásán alapul.

INTÉZKEDÉSI HATÁRIDŐ

Az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított 1 hónapon belül tájékoztatja Önt a fenti kérelmek nyomán hozott intézkedésekről.

Szükség esetén ez 2 hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított 1 hónapon belül tájékoztatja Önt.

Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket Ön kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy Ön panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

AZ ADATKEZELÉS BIZTONSÁGA

Az adatkezelő és az adatfeldolgozó a tudomány és technológia állása és a megvalósítás költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és céljai, valamint a természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és súlyosságú kockázat figyelembevételével megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajt végre annak érdekében, hogy a kockázat mértékének megfelelő szintű adatbiztonságot garantálja, ideértve, többek között, adott esetben:

a) a személyes adatok álnevesítését és titkosítását;

b) a személyes adatok kezelésére használt rendszerek és szolgáltatások folyamatos bizalmas jellegének biztosítását, integritását, rendelkezésre állását és ellenálló képességét;

c) fizikai vagy műszaki incidens esetén az arra való képességet, hogy a személyes adatokhoz való hozzáférést és az adatok rendelkezésre állását kellő időben vissza lehet állítani;

d) az adatkezelés biztonságának garantálására hozott technikai és szervezési intézkedések hatékonyságának rendszeres tesztelésére, felmérésére és értékelésére szolgáló eljárást.

AZ ÉRINTETT TÁJÉKOZTATÁSA AZ ADATVÉDELMI INCIDENSRŐL

Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről.

Az érintett részére adott tájékoztatásban világosan és közérthetően ismertetni kell az adatvédelmi incidens jellegét, és közölni kell az adatvédelmi tisztviselő vagy a további tájékoztatást nyújtó egyéb kapcsolattartó nevét és elérhetőségeit; ismertetni kell az adatvédelmi incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket; ismertetni kell az adatkezelő által az adatvédelmi incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket, beleértve adott esetben az adatvédelmi incidensből eredő esetleges hátrányos következmények enyhítését célzó intézkedéseket.

Az érintettet nem kell tájékoztatni, ha a következő feltételek bármelyike teljesül:
• az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket hajtott végre, és ezeket az intézkedéseket az adatvédelmi incidens által érintett adatok tekintetében alkalmazták, különösen azokat az intézkedéseket – mint például a titkosítás alkalmazása –, amelyek a személyes adatokhoz való hozzáférésre fel nem jogosított személyek számára értelmezhetetlenné teszik az adatokat;
• az adatkezelő az adatvédelmi incidenst követően olyan további intézkedéseket tett, amelyek biztosítják, hogy az érintett jogaira és szabadságaira jelentett, magas kockázat a továbbiakban valószínűsíthetően nem valósul meg;
• a tájékoztatás aránytalan erőfeszítést tenne szükségessé. Ilyen esetekben az érintetteket nyilvánosan közzétett információk útján kell tájékoztatni, vagy olyan hasonló intézkedést kell hozni, amely biztosítja az érintettek hasonlóan hatékony tájékoztatását.

Ha az adatkezelő még nem értesítette az érintettet az adatvédelmi incidensről, a felügyeleti hatóság, miután mérlegelte, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár-e, elrendelheti az érintett tájékoztatását.

ADATVÉDELMI INCIDENS BEJELENTÉSE A HATÓSÁGNAK

Az adatvédelmi incidenst az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti az 55. cikk alapján illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Ha a bejelentés nem történik meg 72 órán belül, mellékelni kell hozzá a késedelem igazolására szolgáló indokokat is.

PANASZTÉTELI LEHETŐSÉG

Az adatkezelő esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

ZÁRSZÓ

A tájékoztató elkészítése során figyelemmel voltunk az alábbi jogszabályokra:

– A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.)
– 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)
– 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-a)
– 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
– 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)
– 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
– 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)
– 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról
– A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlása az előzetes tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről
– Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről

———————————————————————————————————————————————————

 

 

Adatvédelmi nyilatkozat-Jogi nyilatkozat-ÁFSZ Hatályos: 2019. november 05.napjától visszavonásig, és vagy módosításig. Módosítva: 2022.május 28. napján a hatályos jogszabályok, törvények alapján. Rövidített változat, a bővebb, részletes  Adatvédelmi nyilatkozat-ÁSZF feljebb olvasható! Kérem, hogy a weblapon kínált szolgáltatások igénybevétele előtt figyelmesen olvassa el az alábbi jogi nyilatkozatot! Felhasználó a www.josloretta.hu oldalára való belépéssel elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, amennyiben nem regisztrált felhasználója a rendszer egyik szolgáltatásának sem. A szolgáltatás igénybevétele (előleg és/vagy a szolgáltatás ellenértékének teljes megfizetése) azt is jelenti, hogy a szolgáltatást igénybe vevő a jelen Jogi Nyilatkozatot elolvasta, érti, tudomásul vette, és azzal egyetért. A szolgáltatást nyújtó minden tudásával azon van, hogy a szolgáltatás igénybe vevője számára a szolgáltatást a megfelelő eredménnyel nyújtsa. Ennek ellenére a szolgáltatás nyújtója sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal szavatosságot az elérni kívánt eredmény bekövetkezéséért. Nagyon fontos, hogy a már sikeres és teljesült megrendelt szolgáltatások részemről teljesültnek és lezártnak tekintendők! A sikeres lezárt szolgáltatások után a megrendelő által elkövetett ismétlődő hibákért, tettekért, amivel ronthat a kapcsolatán, felelősséget vállalni nem tudok. Úgyszintén nem vállalok felelősséget a szolgáltatás sikerességének kimeneteléért, ha a megrendelő nem tartja be az általam tanácsoltakat, a szolgáltatás közben párhuzamosan más, rajtam kívülálló szolgáltató szolgáltatását is igénybeveszi, alkalmazza. A szolgáltatás igénybe vevője kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatást saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe, amely olyan természetű, hogy a kívánt eredmény és a szolgáltatás közötti ok okozati összefüggés nem bizonyítható. A szolgáltatást igénybe vevő személyes adatait, az életére vonatkozó személyes információkat közölhet a szolgáltatás nyújtójával. Ezeket az adatokat és információkat a szolgáltatás igénybe vevője saját elhatározásából önként adja át. A személyes adatok, információk átadásával a szolgáltatást igénybe vevő hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltatást nyújtó az ügylet jellege által meghatározott célból azokat kezelje. A szolgáltatás nyújtója a személyes adatokat kizárólag a szolgáltatást nyújtásához használja fel, és azokat a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli. A szolgáltatást igénybe vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás ellenértéke arra való hivatkozással, hogy a szolgáltatás a kívánt eredményt nem érte el, nem jár vissza a szolgáltatást igénybe vevőnek. A szolgáltatást nyújtó nem tartozik felelősséggel semmilyen elmaradt eseményért, haszonért, eredményért, amelyet a szolgáltatás igénybe vevője a szolgáltatástól elvárt. Felhívjuk figyelmét, hogy a szolgáltatás nyújtójával szembeni nyilvános, jogsértő kijelentések használata szerzői jogi, polgári jogi és büntetőjogi következményekkel járhat. A szolgáltatás nyújtója minden tudomására jutott jogsértéssel szemben fellép. A www.josloretta.hu honlapon felhasznált hírek, cikkek és fotók szerzői jogvédelem alatt állnak, tehát tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni. A felhasználók egyedi elérésére alkalmas adatokat (például e-mail címeket) kizárólag a felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra vesszük igénybe, azokat a felhasználó előzetes írásbeli engedélye nélkül – a törvényben előírt kivételektől eltekintve – harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át. Adatokat kizárólag a felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra vesszük igénybe, azokat – a törvényben előírt kivételektől eltekintve – harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át.  Szolgáltatásaink számos olyan kapcsolódási pontot (linket) tartalmaznak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adat- és információvédelmi gyakorlatáért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.” A josloretta.hu oldalakon található bármilyen tartalom a josloretta.hu tulajdonosának szellemi tulajdona, mely a tulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel. A josloretta.hu oldal bármely részét kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni TILOS ! Ezen feltételek megsértése esetén a josloretta.hu tulajdonosa a jogsértéssel való felhagyást, és keletkező kárának megtérítését követelheti. A Portálon felhasznált hírek, cikkek és fotók szerzői jogvédelem alatt állnak, tehát TILOS azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni. A Portálon előforduló hirdetések tartalmáért a  josloretta.hu nem vállal felelősséget. A josloretta.hu Portálon közzétett más hírdetők tartalom valódiságáért, pontosságáért a josloretta.hu felelősséget nem vállal. Az oldalon találhatóak olyan hivatkozások, melyek mások által üzemeltetett weboldalakra mutatnak, melyek tartalmáért josloretta.hu felelősséget nem vállal. A josloretta.hu szolgáltatásait minden felhasználó csak saját felelősségére veheti igénybe, és egyben ezzel nyilatkozik arról, hogy elmúlt 18 éves. Azzal, hogy használatba veszi a  josloretta.hu oldalt, Ön egyértelműen elfogadja annak használati feltételeit. Kelt:2019. november 05.